Az első advent szombat

 2009.11.29. 12:28

A cím valószínűleg furán hangzik, de itt az advent vasárnap helyett az advent szombatot "ünneplik". Ennek örömére a limburgi boltok (5%-a) tegnap 23-ig tartottak nyitva, így este nem kellett sietni a bevásárlással.
De hogy az időrendet is tartsam egy kicsit, kezdem ott, hogy dél körül Thomas úgy döntött, hogy ő most rögtön ágyat akar venni (a 140 cm-es ágyon nem férnek el, ha a Lisa is ott alszik). Kocsiba pattantunk, és elmentünk az IKEÁ-ba. Persze még az elején megkérdeztem, hogy ebédelhetek-e ott, mert ellenkező esetben nem kocsikázom feleslegesen... :) Az IKEÁ-ban célirányosan az ágyak felé indultunk, ahol a szülők szomorúan veték tudomásul, hogy a kinézett ágyat (ugyanolyat, mint a mostani, csak 180 cm-esben) már nem lehet kapni. Ebéd után (csirke cordon bleu-t ettem sült krumplival és főtt répával, meg gofrit cseresznyeszósszal) a raktári nézelődés elmaradt, mert Thomas rosszul érezte magát, így kiviharzottunk az áruházból, és üres kézzel távoztunk. Lisa legnagyobb csalódására az IKEA melletti játékboltot is ki kellett hagynunk. Linterben kitettük Thomast, majd hármasban bementünk a városba kicsit körülnézni. Lisa körhintázhatott a karácsonyi vásárban, majd nézelődtünk még egy kicsit a boltokban. A második három kör körhintázás után elmentünk még az ALDI-ba meg a Tegut-ba megvenni a heti kaját.
Hazaérkezve Zehra jól lecseszte Thomast, hogy nem is alszik, pedig direkt azért mentünk el, hogy tudjon pihenni...

A vacsora valami rettenetesen borzasztó volt. Egy kis vödörben volt lereszelt krumpli (ezt idáig a hűtőben tároltuk), abból egy-egy merőkanállal kiszedett, kilapított darabot sütött ki Zehra olajban. Kettőt legyűrtem belőle, de olyan íze volt, mintha az olajat innám üvegből. Mondtam is, hogy bocsi, de nekem erre kell valami mást is ennem, különben rosszul leszek tőle. Mivel ezt a krumplis csodadolgot a németek apfelmus-szal eszik (ami nekem sehogy nem jön össsze), ezért ha már az kéznél volt, ráönöttem egy kicsit egy gofira, és azt ettem meg. Az Apfelmus egyébként nagyon finom. Csak akkkor ijedtem meg, mikor elolvastam a dobozán, hogy az egész tiszta cukor. :) Mindenesetre Lisának is jobban ízlett, mint  krumpli, mert ő is csak a tányér szélén lévő apfelmus-t kanalazta.
Ha már itt tartunk, az olajban tocsogó krumpli kapcsán megjegyezném, hogy szerintük még én vagyok az egészségtelen, mert vajat eszem margarin helyett. A Nutellás kenyeret margarinnal enni (ez volt ma Lisa reggelije) viszont tök egészséges....

Tegnap este még németeztünk egy kicsit (módbeli segédigék); nagyon vicces volt. Valahogy esküdni mernék, hogy ember nem mond ilyeneket: Die Politiker haben ihre Nebentätigkeiten nicht überprüfen lassen müssen. Néha már a Zehra sem tudta, hogy mi van. :D

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása