Az elmúlt egy hét

 2010.01.24. 11:58

Megpróbálom gyorsan összefoglalni, hogy mi történt, amíg Dénes itt volt. Az egész úgy kezdődött, hogy Zehra elfelejtett dolgozni menni, mert nem állította be keddre az ébresztőt. Így valamikor reggel 7 után szinte egyszerre indultunk el itthonról. Ő dolgozni, én meg megkeresni Dénest Linterben. :) Csak egy felesleges kört futottam, utána előkerült. Aztán megcsináltam Lisának a kajáját, amire Zehrának már nem volt ideje, és elvittük az óvodába.
A délelőtt jobbára alvással, semmittevéssel telt. Délután talán filmet néztünk, majd este Monopoly-ztunk (ahol természetesen én nyertem). :D

Szerdára Lisa lebetegedett, de Thomas végül úgy döntött, vigyük csak el az oviba, majd ha nagyon rosszul lesz, úgyis hazaküldik. Az oviba érve már láttam, hogy ezt felesleges erőltetni, így szóltam az óvónőnek, hogy mi inkább hazamegyünk. Lisának 39 fokos láza volt, étvágya semmi, és nagyjából átaludta a délelőttöt. Délre már csak hőemelkedése volt, és éppen evéshez készülődtünk, amikor Zehra hazajött. Elvileg Thomasnak kellett volna nekem mondania, hogy ma előbb jön, merthogy Lisa beteg. Így be tudtunk menni Dénessel a városba délutánra.

Csütörtökre Lisa teljesen meggyógyult (némi rekedtes hangot leszámítva), így nem láttam túl sok értelmét itthon maradni vele, szóval ismét oviba mentünk, ahol nem is volt aznap semmi gond vele.

Péntek reggel Thomassal Wiesbadenbe mentünk. Kitett minket a cégnél, majd Lisával  a babakocsiban nyakunkba vettük a várost. A hideg miatt inkább a boltokban nézelődtünk, mintsem az utcán; de Dénes, akármit is mondasz, valójában a Kurhauson, és a hozzá tartozó parkon kívül mindent megnéztünk, amit fontosnak tartottam. Az említettek sajnos épp átépítés alatt álltak.
Dénes szerint Lisával elég stresszes volt ez a nap, szerintem viszont nem volt vele semmi gond. Annyiban csalódtunk csak, hogy mivel gyakorlatilag nem volt hajlandó két percnél többet a kocsiban maradni, azt hittük, hogy majd milyen jól alszik este. Hát, nem így történt... :)

Szombat délután ismét Limburgban voltunk, de megintcsak nem volt sétáláshoz való idő. A hét elején viszont szerencsénk volt, mert hónapok óta nem volt ilyen meleg. Mára megint beköszöntött a tél; reggel óta intenzíven havazik.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zita87 2010.01.24. 18:05:09

Hehe, gyakorolhattátok egy picit a szülő szerepet:))

Itt is tavaszi az idő, csicseregnek a madarak, meg minden, bár ma volt egy kis havas eső.

A sporteseményekről tudsz? A csehek a fő ellenségünk... Kézi eb-n, kikaptunk tőlük: utazunk haza.

Futsal eb-n 4:0-ás magyar vezetés után kikaptunk a csehektől, kiestünk.

Gyorskorcsolya EB: Heidum Bernadett ezüstérmes; ki az első?? Cseh: Katerina Novotna...:)))

Puszi
süti beállítások módosítása