Sztorik

 2010.01.28. 18:01

A tegnapi blogomból kifelejtettem a nap (éjszaka) történetét. Lisa ágyát ugye pár hete áttettük a hálószobába. Mivel azonban az út közepén volt, és a fiókot sem lehetett kinyitni tőle, tegnap este Zehra megkért, hogy tegyük át az egyik belső sarokba.
Éjjel 2:15-kor hatalmas dörejre ébredtem, majd pár másodperccel később Lisa is sírni kezdett; nem lepődtem meg, hogy ő is megijedt. Alapvetően úgy gondoltam, hogy Marina leejtethetett valamit, mert mégiscsak most jött, és még nem ismeri ki magát a szobában, stb.
Reggel kiderült, hogy a csattanást az okozta, hogy Lisa leesett az ágyról. Zehra szerint az zavarhatta össze, hogy most az ágyának épp az átellenes oldala a rácsmentes, mint idáig.

Most a mai nap sztorija (Zita, most komolyan kíváncsi vagyok, hogy anyukád mit szól ehhez. :)) következik. Előzményként megjegyezném, hogy Lisa egy hétnek átlagosan 4-5 napján kap egy Kinder-tojást.
Ma kb. negyed órával korábban hoztuk el Lisát az oviból, mert utána egyből mentünk tovább az IKEÁ-ba. Míg Zehra beszaladt érte, mi Marinával kint vártunk a kocsiban. Mikor megérkeztek Zehra felettébb furcsa arcot vágott. Kiderült, hogy Lisa egyik óvónője alaposan lecseszte, és nagyjából megtiltotta neki, hogy továbbra is vegyen néha egy-egy Kinder-tojást a gyerekének. Lisa állítólag ugyanis már többször mesélte az oviban, hogyha jól viselkedik, akkor kap egy Kinder-tojást. Ezenkívül mondta Zehrának, hogy ezzel a problémával bizony még a másik óvónő is fel fogja őt hívni telefonon. Őszintén mondom, én szakadtam a röhögéstől.

A másik vicces dolog. Két óvónő elment januárban máshova dolgozni, és délutánonként egy új van helyettük. Egy fiatal, szemüveges csajszi, akiről ma kiderült, hogy ő az új óvodavezető. :) A lényeg az, hogy a csajszi idáig csak engem látott, és Zehrának majdnem nem engedte elhozni Lisát. :) Zehra mindenesetre közölte vele, hogy hétfőtől egy harmadik ember fogja elhozni. :)

Az IKEÁ-ban semmi izgi nem volt; megebédeltünk, és vettünk egy-két apróságot. Például új növényeket azok helyett, amiket megöltem.

Lisa elég érdekes mostanában. Tegnap egész délután csak Marinával játszott, miután Jona (az ovis csoporttársa) elment. Ma ugyanezt teszi, mintha én már itt sem lennék. Ugyanakkor reggel az oviban nem engedte, hogy Marina levegye a kabátját meg a cipőjét, merthogy azt az Andinak kell csinálni...

Amúgy ma Marina közölte, hogy hideg van. Reggel előszedte a kesztyűjét, és csizmát is vett. :) Megjegyeztem, hogy szerintem Észtországban hidegebb van, szóval csak hozzá van szokva a klímához. Mondta, hogy lényegében igen, de ettől függetlenül utálja a hideget, meg a havat. Náluk decemberben -35 fok volt.

Tegnap este Monopoly-ztunk, mert Zehra mindenféleképpen revánsot akart venni a múltkori fiaskóért. Ez alapvetően sikerült is neki. :S Lehet, hogy ma is játszunk valamit, még nem tudom. Holnap reggel pedig Thomas Hamburgba utazik, így este titkos lánybulit tartunk nekem búcsúparti gyanánt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása