Belvárosi vacsora

 2010.01.18. 09:12

Szombaton Lisa unokatestvérének a szülinapi partija volt (3 éves), és hol máshol, mint a Mc Donald's-ban. Lisa kb. 3 órakor indult el Zehrával, én nem tartottam velük, meg mondták is, hogy azért mennek ilyen korán, mert időben haza akar érni. Thomas 5-kor lépett le, szóval enyém volt a ház. Kishíján sikerült éhen halnom, mire Zehráék 9-kor megérkeztek haza a kajával. A parti után ugyanis még beugrottak a nagyihoz, és vásárolni.
Vasárnap már ügyesebb voltam, már nem bíztam a beígért vacsiban, úgyhogy ebédre kikönyörögtem Lisa maradékát. :D Este hatra már világossá is vált, hogy Zehra már nem fog nekiállni főzni, és jött is hamarosan, hogy megyek-e velük vacsorázni. Az olasz étterem hallatára persze azonnal igent mondtam.
Vigyázni kell ezekkel az olasznak mondott éttermekkel errefelé, mert gyakorlatilag minden étterem olasz étteremnek hívja magát. Tegnap neki is álltam számolgatni, hogy a Linter - Limburg kettősben körülbelül alig több, mint 500 főre jut egy olasz étterem. (Hazafelé Zehra is megállapította, hogy Limburgban aránytalanul sok étterem van.)
A kajára visszatérve; ezúton nem csalódtam. Igazi olasz étteremben voltunk Limburgban az Altstadt-ban, még a pincér sem nagyon beszélt németül.
Bolognai pizzát rendeltem, persze először rákérdeztem, hogy ezt, hogy értik, nehogy úgy járjak, mint a legutóbbi német bolognai pizzámmal, amit kis híján sikerült kihányni. A pincér biztosított a bolognai pizza igaziságáról. Sajnálom, hogy nem volt nálam fényképezőgép, a rendelt pizza megért volna egy fotót. A pizza tésztára egy teljes adag bolognai spagettit borítotak rá, és arra volt rásütve a sajt. Gondolom nem kell mondani, hogy az egy adag pizza a plusz tésztával pontosan két adag kaját tett ki, így már a pizza felénél jól laktam, de aztán még legyűrtem két harmadot a másik feléből (extra kérdés Szilvinek, hogy akkor a pizza hányad részét ettem meg?).
Zehra megjegyezte, hogy amióta itt vagyok egyszer sem ettem ennyit. Erre reflexből azt válaszoltam, hogy mert még egyszer sem ettünk finomat. Aztán persze elkezdtem utána számolgatni, és javítottam, hogy már legalább háromszor ettünk finomat, de mindenesetre 10 alatt van ez a szám. Meg is jegyezték, hogy gyakrabban kellene étterembe járnunk. :) Most egy kicsit igazából muszájból mentünk, mert Zehra kapott két hónapja egy 50 €-s kupont abba az étterembe a túlórájáért.

3 és fél óra múlva indul Dénes Frankfurtba. :) Ha minden jól megy, holnap pont itt lesz, mire Lisa felkel. Kérdeztem Lisát, hogy örül-e annak, hogy jössz. Mondta, hogy igen, és majd fog veled kirakózni, meg (kínos, de ezt itt elfelejtettem), meg a babakonyhával játszani. Szóval izgalmas hétnek nézünk elébe. :)

Mára szinte teljesen kitavaszodott, így a hóemberünk lassan az enyészeté lesz.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsiszilvi 2010.01.19. 19:39:56

hát akkor megetted a felét, meg a feléből 2/3-ot, akkor a másik félből maradt 1/3 rész :D
és pont annyit ettél, hogy jól laktál :D
süti beállítások módosítása