Vicces történetek

 2009.11.04. 17:48

Arra gondoltam, hogyha semmi érdekes nem történik, akkor Lisa vicces beszólásait fogom írogatni. Bár meg kell, hogy jegyezzem, hogy ma extra sok dolgom volt (mármint ahhoz képest, mint eddig). Reggel nekem kellett megetetnem a nyuszikat (na jó, a kaja már ki volt készítve nekik), és még a mosogatógépből is kipakoltam. Ja, és matekoztam két órát a Szilvivel.

Múlt hétre elkészültek az ovis csoportképek. Nagyjából mindenki szomorú vagy buta arcot vág rajta. Kérdeztem Lisát, hogy miért ilyen szomorú a képen. "Mert nem kaptam több Kinder tojást" - mondta. :)

A másik vicces sztori: öltözködés. Ez reggel úgy néz ki, hogy először leveszem a pizsomáját, a zoknikat és a body-t. Utóbbi levétele után hétfőn elkezdett kötözködni velem, hogy márpedig a hasát is vegyem le. Persze hiába magyaráztam, hogy azt nem lehet levenni. Végül az erősebb győz elvén ráhagytam, és ráadtam a tiszta ruhákat.
Folytatás ma reggel: pizsi levesz, body levesz. Lisa a hasára mutat: "Das lassen wir an." (ezt fent hagyjuk ~ nem vesszük le). :)
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása