Séta a hóban

 2009.12.22. 09:42

Tegnap, miután Lisát elvittem az oviba, bementem a városba, mert akartam venni magamnak még egy pólót. A vásárlást elég gyorsan letudtam, majd a buszra várás helyett gyalog indultam haza. Sajnos megemelték a jegy árát, így mostmár egy újabb érv szól a séta mellett. Ráadásul Zehra mondta, hogy van egy rövidebb út "arra", és úgy csak fél óra, és nem háromnegyed az út. El is indultam a "rövidebb" úton. Csakhogy fél óra séta után (amiben benne volt egy fél Gellért-hegy megmászása is), nem Linterben voltam, hanem csaknem Holzheimben. Mivel abban biztos voltam, hogy Holzheimből nem találok haza, mivel még sosem voltam ott, és azt sem tudtam hol van (azóta persze már megnéztem a térképen), némileg irányt változtattam, majd mentem tovább. A sztorit nincs túl sok értelme folytatni, a lényeg, hogy több mint egy órát gyalogoltam. Soha többet rövidebb út!

(Az a baj, hogy a rövidebb utat hiába is próbálnám a térképen keresgélni, az valószínűleg a földeken át vezet, amit úgysem jelöl a térkép. Ez egyébként tetszik itt a környéken, hogy  a szomszédos falvak között a földeken, dombokon, erdőkön keresztül mindig van nagyon jó minőségben kiépített gyalog- és kerékpárút. Szerintem Wiesebaden-ig is simán el lehetne biciklizni.)

Ami nagyon tetszett, hogy a havat Limburgban sem kotorták el vagy sózták fel. Csak azokon az utakon, ahol a busz jár. Így a hóban úgy tudtam hazajönni, hogy a cipőm gyakorlatilag koszos sem lett. Mindig mondom, hogy ezt nálunk is így kellene. Ha már a hónál tartunk; tegnap este esett még egy kicsi, de ma reggelre már nem sok maradt belőle. Nagyon kellemes idő lett. És a nem sózás előnye ismét megmutatkozik, mert nincs utána dzsuva, kosz, fűrészpor és szemét.

Holnaptól tényleg szünet van az oviban. Nem tudom még, mit kellene Lisával csinálnunk. Majd segít pakolni vagy ráültetem nehezéknek a bőröndömre, ha nem akar bezáródni. :D

Két nap után már egészen ízlik Zehra karácsonyi sütije. :) El sem tudom képzelni, hogyha hazamegyek olyan kajákat is ehetek, aminek íze is van. Mármint a són és a köménymagon kívül másmilyen. :D

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zita87 2009.12.23. 13:16:00

Dunaújvárosban épp máshogy működik az utak letakarítása: ott, ahol járnak a buszok, arra nem jár hókotró, mondván "a buszok úgyis letolják":)

A sárral és kosszal kapcsolatosan egyetértek:)

Lassacskán most már mindenki hazatér, Niki is megérkezett tegnap:)

Jó utat hazafelé és vigyázz magadra!:)

Boldog karácsonyt!:)
süti beállítások módosítása