Egy semmittevős nap

 2009.11.01. 19:12

Ma semmittevős napot tartottam. A többiek a nagymamához mentek (aki az 'O' betűs helyen lakik), én meg inkább itthon maradtam. Rendet raktam a szobámban, mert már kezdett eluralkodni a káosz. Interneteztem, németeztem, meg kiraktam a puzzle tetejét, szóval tényleg semmi extra.
Thomas már itthon van, Zehra meg Lisa még elmentek valahova. Már lassan kezdek aggódni miattuk. Főleg, hogy addig vacsi sem lesz. Ma még csak egy kis müzlit ettem délben. A nagymamához emiatt se láttam volna értelmét elmenni; biztos ma is lebeszélték arról, hogy főzzön valamit. :)
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zita87 2009.11.03. 10:50:15

Nem tudom, hogy az előző kommentem elment-e (a Lisát megharapta egy halhoz:)).

Most olvasom, hogy "másikzita":D is ír kommenteket!:) Szia Zita!!:) Én is csak biztatni tudlak, hogy menj világot látni!:)

Ja, és várlak szeretettel az én blogomon is:P www.koln-zita.blogspot.com

Puszi

Zita87 2009.11.03. 16:22:17

Nekem is lenne egy nem témába vágó kérdésem.

Robi jönne ki hozzám január végén, de attól fél, hogy esetleg akkor (jan. 29) még lesz vizsgája (elvileg 4 lesz neki), ill. ami problémásabb, hogy nem tudja, hogy a reg.hét februárban kíván személyes részvételt is, vagy csak neptunon fel kell venni a tárgyakat, s kész.

Írt már a senioroknak infó ügyben, de egyelőre nem írtak, viszont gyorsan kéne dönteni, mert most van olcsó jegy ide ki Kölnbe, meg Amszterdamba is ugyanannyi a jegy, mint Brüsszelbe volt, és oda együtt mennénk, hogy meglátogassuk Milout.

Gondoltam, te mint BME-s, hátha tudsz segíteni:)

Köszi előre is!

másikzita 2009.11.06. 11:04:53

@Zita87: :D juhú, mégegy blog! :) már nézem is
pusza
süti beállítások módosítása