Kedd

 2009.09.08. 17:55

Délelőtt nem sokáig unatkoztam egyedül, mert Lisa 11-kor már itthon volt. Állítólag ma különösen nem bírta az óvódát. Ha holnap sem fogja, akkor csütörtökön és pénteken nekem kell ottmaradnom vele. Majd viszek egy könyvet, hogy ne unatkozzak. Még van körülbelül 850 oldal vissza a Katedrálisból.

Délután a városban voltunk. Megnéztük a dómot és a várat (csak kívülről), és vásároltunk pár dolgot. Vettünk egy németkönyvet, amiből tanulni fogok. Ezt :
www.amazon.de/gp/product/images/3193072559/sr=1-3/qid=1252428745/ref=dp_image_z_0


Láttam egy legalább félmillás Colnago bicajt spirálzárral lezárva. Éppen nem volt nálam az erővágóm... Amúgy jót röhögtem délelőtt, amikor a limburgi hírekben benne volt, hogy elloptak egy biciklit, ami nem volt lezárva :D U-lakatot idáig kettőt láttam. Az egyik a vázra volt erősítve, még a bicajt egy szokásos cérna tartotta, a másik a hátsó keréken volt - a bicaj nem volt tereptárgyhoz lakatolva. Jó nagy habzsi-dőzsi lenne itt a magyar biciklitolvajoknak.
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása