Az első esténk kettesben

 2009.09.07. 19:51

Ma Lisa különösen hisztis volt. Akkor is elkezdett sírni, amikor egy helyben állt, és senki nem volt körülötte. Jó hír, hogy azt mondta Zehra, hogy az elmúlt két évben nem sírt ennyit összesen, mint ma. És éjjel csak két órát aludt, mert meg van fázva.
Szóval ilyen állapotban a szülők már nem akarták este magukkal vinni a Media Marktba, inkább megkértek, hogy játszak vele addig. Persze semmi baj nem volt :) Nagyon jól eljátszottunk, bár én nagyon elfáradtam és megéheztem időközben.
És megint a kaja téma. Ma sem volt ebéd. Bár már megértettem az itteni rendszert. Nincs semmi, csak vacsora. Persze önszorgalomból mindig reggelizek, de mostanra már csak a gumimacik tartanak életben :) Tegnap pizzát rendeltünk. Ma valami krumplis dolog lesz darált hússal és zöldséggel. Majd meglátjuk.

Lisa délelőtt óvódában volt Zehrával.  Én elkísértem őket, de nem mentem be, hanem megpróbáltam egyedül hazatalálni, mert csütörtöktől nekem kell egyedül az óvódába vinni a kislányt és érte menni. Sikerült megtalálni a helyes utat :) Az óvóda körülbelül tíz perc sétára van innen. Délelőtt porszívóztam és olvastam.

Délután elmentünk az Aldiba és egy konyhafelszerelési boltba. Vettem egy zsiráf és egy nyuszi sütőformát :)
Ezután ellátogattunk a közeli állatkertbe. Olyasmi, mint nálunk az állatsimogató. Etettünk kecskéket. A Bambik nem akartak enni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kamaszi 2009.09.07. 20:40:37

tudod, hogy a németeknél, nem központi téma a kaja, átéltünk néhány évet velük:)
süti beállítások módosítása