2010.01.15. 20:11

A hét elején majdnem három napig folyamatosan havazott, így szinte minden nap szánkóval járunk oviba. Ma mondjuk éppen babakocsival mentem, de néhol alig tudtam eltolni. Nem tudom, mi lenne az ideális megoldás. A szánkóval az a baj, hogy a ráérő bácsik és nénik a házak elől eltakarítják a havat, tehát a szánkót az úton kell húzni. Az meg egy kicsit necces az autók miatta, még akkor is, ha csak hárompercenként egy jön. A babakocsival pont fordítva van. A kevés járdás részen nagyon jó, de az út felében igen nagy tolóerőt kell kifejtenem, hogy előre jussunk.
Tegnap a hó némileg olvadni kezdett, így ma már tudtunk hóembert építeni. Ez pedig Lisa egyik jól sikerült fotója rólam. :)

Vacsira Zehra hozott nagy százalékban zsemle ízű zsemlét a törököktől, mire meg is jegyeztem, hogy a török táplálkozás kicsit közelebb áll a magyarhoz, mint a német. Aztán elbeszélgettünk a kenyerekről, pékségekről, boltokról (meglepő, de ebben jobban állunk, mint a németek).

Hétfőn elmentem vonatjegyet venni. Az akciósból 39 euróért már nem volt (pedig még Zehra javaslatára fenyegetőztem is - mondta, hogy maguktól nem szokásuk az olcsó jegyet adni), így hát csak gumicukrot vettem, amitől ma megint gumicukor-mérgezést kaptam.
Lisa Zehra szerint beteg, mert napok óta minden hülyeségen sír. A kedvence, hogy ha hazajövünk nem veszi le a cipőjét, hanem leül az ajtóban ordítani. Ma már egész jól viseltem. Még ő ezt csinálta, én levettem a vizes cuccaimat, átöltöztem, megterítettem, melegítettem ebédet, stb. Ennyi idő alatt neki is sikerül meggyőzni magát a vizes csizma levetésének fontosságáról, és ekképp cselekedett.

Az vonatjegyes témát folytatva; végső soron a repülőjegy mellett döntöttem, ami csomagdíjjal együtt (!) 701 forinttal volt drágább, mint a busz.  (Vonattal a kétszerese lett volna.) Mostmár csak bele kell férnem 20 kilóba. Nem lesz egyszerű. :) A repülő hátránya, hogy az esti járat megint drágább lett volna, így hajnal 3-kor indulunk Kölnbe.
Thomas meg Zehra összevesztek rajta, hogy melyikük fog elvinni, de azóta kiderült, hogy Thomas azon a hétvégén Hamburgban lesz.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása