Néhány kép

 2009.09.06. 13:34

Tegnap délután hármasban voltunk, mert Zehra meccsre ment. Délután itt volt Lisa nagymamája és dédije, akikkel később - miután elállt az eső - elmentünk a játszótérre. Itt egyébként mindig esik. És hideg van. Két napi fagyoskodás után ma úgy döntöttem télikabátban megyek. Erre kisütött nap...

Csináltam pár képet, már csak arra kellene rájönnöm, hogy tudom feltölteni őket ide...feladom...

Képek itt:
picasaweb.google.com/ortoandi/Limburg#

Szóval. Az első képen látható ház jobb oldalában lakunk. Ami nekem fura, hogy azon felül, hogy nincs kerítés, az ajtót se igazán zárják be. Én a biciklimet sem hagynám ott sehol úgy, mint ők a házat vagy az autót. A kertibútorok, homokozó játékok, medence kint vannak, az autó fölé pedig általában csak egy ilyen tetőt építenek, mint ami itt is látszik. Ez a garázsban állás tipikus magyar hülyeség...

A harmadik képen Lisa van. Éppen jöttünk haza a játszótérről. Látta nálam a fényképezőgépet, és megkért, hogy csináljak róla egy képet. Nagyon kis édes :)

Ma délelőtt a bolhapiacon voltunk, ahol a másik nagymama árult. Előtte a házánál megetettük a kutyát. Vagyis én próbáltam minél inkább távol maradni tőle...

Ebéd úgy tűnik ma sem lesz. Tegnap sem volt. Igazából csak akkor volt, amikor megérkeztem... Elhízni nem fogok, az már biztos. Így is leesik rólam lassan minden gatyám. Majd jövő héten elmegyek én is shoppingolni :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása