Csokis zsemle

 2009.09.14. 17:49

Szakad az eső, sötét van, az embernek semmihez nincs kedve. A napok kezdenek egyre hasonlóbbá válni. Délelőtt elviszem Lisát óvódába, hazajövök, porszívózom, érte megyek, kaját adok neki, aztán alszunk. Zehra alapesetben négy óra körül van itthon, addig én játszom Lisával, utána ő. Bár most épp büntiben van. Szerintem kifejezetten élvezi :)

A tegnapi vacsi sajnos már nyers állapotában megromlott a hűtőben, úgyhogy rendeltünk kaját. Paradicsomos rigatonit kértem. Kissé erős volt és nem volt rajta sajt, de meg lehetett enni. Ma Lisa kedvenc kajája lesz vacsira. Valami borsós dolog; kíváncsi vagyok rá. Délben csokis zsemlét ettem. Reggel még nem volt szimpatikus, így a hagyományos szendvicset választottam, de délben már csak csokis és barna magos zsemle volt...

3-án jön Dénes :) Addig ki kell találnom, hogyan fogok Frankfurtba jutni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sbuci · http://strobl.comoj.com 2009.09.16. 15:13:55

Hát azért csokis zsemlét enni... ez nagyon kész :D
süti beállítások módosítása