Mama's Urlaub ist weg

 2009.09.10. 17:08

Hallo!

Ich bin wieder hier :) Már két napja nem írtam. Tegnap délután sétálni voltunk. A házaktól távolodva feltűnt, hogy tulajdonképpen egy medencében lakunk; körbe mindenhol dombokat látni. A hozzánk legközelebb eső felé vettük az irányt. Megnéztünk egy parasztudvart és egy faiskolát. Ezután vettünk virágokat. A rendszer úgy működik, hogy előtted a mező, aztán szedd és vidd. A rét elején kint van egy tábla, hogy melyik virág mennyibe kerül, és a leszedettek árát egy perselybe kell dobni. Az állatsimogatóban az állateledel volt ilyen becsületkasszás. Készítettem pár fotót, de még nem jutottam el odáig, hogy feltöltsem.

Mától Zehra ismét dolgozik. Lisa háromnegyed órával korábban kelt fel mint kellett volna, így nem fenyegetett az a veszély, hogy elkésünk az óvódából. Még úgy is sikerült időben odaérni, hogy eltévedtünk. Fél kilencre kell az oviban lenni. 9:45-ig voltam én is ott, majd 11:15-re mentem érte. Holnap elvileg már két órát lesz egyedül.
Fura ez az óvódabeszoktatós rendszer. Kezdetben egész nap ott van az anyuka a gyerekkel. Aztán negyed órára hagyja magára, másnap fél órára, és így tovább. Van olyan gyerek, akinek egész nap ott ül az anyukája, mióta én itt vagyok. Nem értem, hogy egyáltalán minek jár akkor óvódába? Komolyan nem értem...

Délután kicsit lasan értünk haza, mert Lisa inkább tolni akarta a babakocsit, mintsem beleülni. Viszont hála a korai ébredésnek szó nélkül hajlandó volt ebéd után lefeküdni, és aludt is majdnem két órát :)
Aztán még négyig játszottunk, mire Zehra hazaért. Azóta áttértem pihenő üzemmódba. Most ők vásárolni vannak, hoznak zsemlét meg csokit :) Egyébként azt hiszem gumicukor mérgezést kaptam, szóval ideje csokira váltani :)
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása